З Cinema 4D в Zbrush / Cinema 4D to ZBrush | GOZ Plugin Как экспортировать модель з Cinema 4D в Zbrush и обратно. How to export a model from Cinema 4D to Zbrush
Как создать мультяшный стиль, так называемый Cartoon Render. С нуля создадим стилизованный камень и дерево с помощью моделирование в ZBrush. Покрасим модели, используем сторонние кисти, импортируем в Cinema 4D для настройки света, так же наложения текстур для получения материалов, работа с Volumetric, Hair и все самое интересное в этом выпуске! 0:00 - Создаем модель в ZBrush 3:31 - Дублируем модель в ZRemesher 4:45 - Поверхность дерева 5:26 - Покраска модели 5:54 - Сavity или AO 6:32 - UV развертка 7:44 - Кисти для дерева 9:18 - Export и Import в Cinema 4D 10:16 - Создание материала в RedShift (Blender Material) 10:51 - Освещение в RedShift 13:12 - Симуляция Turbulence 14:05 - Hair (Шерсть) 14:42 - Настройка материала в RedShift Курс по реалистичной графике: 🤍 👈🏻 Телеграмм с контентом: 🤍 Телеграмм чат с любыми вопросами: 🤍 Instagram по лайту: 🤍 Личная страница: 🤍
In this video I will show you how to export your 3D models from Zbrush to the Cinema 4D. I also go over problems that I face most often when exporting my 3D models to Cinema 4D and how to fix them. If you have any questions or comments feel free to leave them below.
#CGI #ZBRUSH #3Dmodelling Плагин Multi Map Exporter для быстрого и удобного экспорта всех текстур и моделей в сцене! Курс по созданию реалистичной графике в Redshift : 🤍 👈🏻 Телеграмм чат с любыми вопросами: 🤍 Instagram по лайту: 🤍 Личная страница: 🤍
HAI BISOGNO DI IMPARARE CINEMA4D? Siamo un MAXON Authorized Tranining Center (ATC) ►► Abbiamo un sacco di corsi online su tanti software satelliti o motori di render: Corona Renderer, Octane, Maxwell oppure Marvelous Designer, ZBrush e altri. ►► CORSI DAL VIVO DI C4D: 🤍 ►► CORSI ONLINE: 🤍 SEGUICI ANCHE SU: ►► PAGINA FACEBOOK: 🤍 ►► GRUPPO FACEBOOK: 🤍 ►► INSTAGRAM: 🤍 ►► TWITTER: 🤍 ►► WEB: 🤍 ►► YOUTUBE: 🤍 ►► DISCORD: 🤍
Hands-on With Maxon: Character Creation Workflow with ZBrush Cinema 4D & Redshift Join renowned instructor Joe Herman and Maxon Trainer and expert Elly Wade for a new six-part webinar series that will show you how to sculpt, texture, add hair and rig 3D characters using ZBrush, Cinema 4D and Redshift. Design a rigged character ready for animation in just 6 sessions! These 2-hour webinars take you through the multiple disciplines of creating a character and include sample project files and assets. Attendees can ask live questions throughout the sessions and are invited to follow along with the techniques. These webinars are also recorded and available to re-watch in your own time. Watch the recordings here: Missed a session: Watch the recordings here: Hands-on with Maxon Attendees will also have access to an extended trial of Maxon one throughout the six-week course - just send the request to Elly at: training🤍maxon.net, with #HOWMaxon in the subject line. Episode 1: Sculpting a Cartoon Character in ZBrush In the first episode, you’ll learn how to sculpt a stylized cartoon character. We’ll start by blocking out our character with primitives and then merge and refine the features of the character with the ZBrush’s tools and brushes. 00:00:00 Welcome 00:01:35 Series Intro 00:03:07 Materials 00:07:11 Part One Intro 00:10:28 Design Process 00:11:56 All Steps 00:25:35 Mini Intro Sculpting 00:26:12 ZBrush 00:28:27 Static Artwork 00:31:24 Animatable Art 00:33:51 Topology, Process 00:35:01 DynaMesh, ZRemesher 00:38:25 Q Importance of Edge-flow 00:43:13 Q Preparing for Mixamo 00:45:23 Q Animate in ZBrush 00:46:52 ZBrush short Intro 00:46:58 LightBox 00:48:23 WSize, Background 00:49:21 Save As Startup Doc 00:49:30 Enable 3D, Edit mode 00:54:24 Make PolyMesh 3D, Shift F 00:55:39 Activate Symmetry 00:56:45 Navigation, Save area 00:59:10 Mesh, Mask, Invert Mask 01:03:36 Poly Move and Masks 01:04:57 The need for DynaMesh 01:05:56 Geometry, DynaMesh 01:06:34 Q Shortcuts as in C4D 01:07:35 Q Mask and Invert 01:08:46 DynaMesh again, Mask 01:12:09 ZBrush Session 01:12:13 Rough shape, Move Tool 01:15:13 Eye Sockets, Standard 01:17:45 Nose, Append 01:19:25 Merge Down, DynaMesh 01:21:36 Mouth, Mask 01:25:14 Clay Build Up Brush 01:28:26 Eyes, DamStandard 01:36:16 Subtool Master, Mirror 01:38:05 Q Short Cut DynaMesh 01:38:28 Q Append v. Insert 01:39:07 Q Naming the tools 01:39:52 Q 3D Printing 01:42:10 Teeth 01:45:14 Ears, Undo History 01:54:21 Neck, Collar 01:56:57 Deformer 01:58:21 Body, Torso 02:00:13 Arms, T-Pose 02:05:02 Q What about colors 02:07:20 Q Masking Shapes 02:15:45 Q Interface changes 02:17:14 Q After MergeDown… 02:17:33 Q Better masking 02:17:46 Q How to save 02:23:38 Housekeeping 02:25:40 Thank you and Bye! Register free: 🤍 Download project files and course outline: 🤍
3D sculpt version of OUCH! Juicy Pink 💖 VS Green Punk🤢?! Not so long ago I had 7 piercings in my ears all at once. With the first needle I screamed OUCH! That night when I could not sleep on either side of my head, because of pain - I was inspired to create a new art.🪀💉💚🧚🏼 I provide my content for free on YouTube, and supporting me is a great way to help me produce more sweet art. Thx! 💘 SUPPORT ME🍓: Patreon - 🤍 Metamask - 0x34155BD43b40a1ef0B431Db93CB6f0C6FA7994AC PayPal - ststasya1🤍gmail.com FOLLOW ME🍓: Instagram - 🤍 Twitter - 🤍 Foundation - 🤍 Behance - 🤍 ArtStation - 🤍 TikTok - 🤍
Flujo de trabajo para crear un personaje en Cinema 4D para luego pasarlo a Zbrush para perfecionarlo y nuevamente regresarlo a Cinema 4D para el proceso final de texturas y renderizado. 00:00 Introducción 01:02 Cargar imagen de referencia 01:44 Hacer la base en C4D 21:38 Pasar de C4D a Zbrush 25:16 Ajustes básicos en Zbrush 29:11 Dynamesh y Zremesher 37:01 Extraer elementos 46:56 Resultado Base Zbrush 47:45 UV´s 52:38 Agregar color en Zbrush 55:45 Zbrush a C4D 58:09 Materiales Arnold en C4D 01:01:39 Agregar huesos con Mixamo Mi Instagram personal: instagram.com/cesarmanuelroman/
У цьому відео покажу як отримати Maxon One безкоштовно. Мої соц. мережі: 🤍 🤍 🤍 🤍
Character Creation Workflow with ZBrush Cinema 4D & Redshift 3/6 Join renowned instructor Joe Herman and Maxon Trainer and expert Elly Wade for a new six-part webinar series that will show you how to sculpt, texture, add hair and rig 3D characters using ZBrush, Cinema 4D and Redshift. Design a rigged character ready for animation in just 6 sessions! These 2-hour webinars take you through the multiple disciplines of creating a character and include sample project files and assets. Attendees can ask live questions throughout the sessions and are invited to follow along with the techniques. These webinars are also recorded and available to re-watch in your own time. Watch the recordings here: Missed a session: Watch the recordings here: Hands-on with Maxon Attendees will also have access to an extended trial of Maxon one throughout the six-week course - just send the request to Elly at: training🤍maxon.net, with #HOWMaxon in the subject line. Episode 3: Unwrapping and Texturing the Model Here, in this episode, we’ll show you how to UV unwrap your character in Cinema 4D and then paint your character’s textures using C4D’s built-in painting tools to create textures for the face and the body. 00:00:00 Welcome 00:01:06 Course info 00:03:09 Part 3 Intro 00:04:09 Part 2 Questions 00:04:32 Q Inside Mouth 00:05:56 Q SDS, Sym, Poly 00:06:37 Q Avatar, Size 00:07:17 Q Pen Tool, Snap, Weld 00:07:47 Q Pen Tool, Functionality 00:08:24 Q Pen Tool, Optimize 00:08:34 Q Re-Topologize advanced 00:10:47 Q Stripe Drawing Pen Tool 00:11:25 Q SDS and Pen Tool 00:11:45 Q Starting with a cube, Z 00:12:20 Q GoZ, Folders, Sub-Tools 00:12:34 Q Posing in ZBrush 00:13:29 Q Details and Weight-maps 00:14:19 UV Mapping 00:14:55 UV Intro 00:23:50 Cube und UV Tag 00:27:08 UV and Image Space 00:28:02 Red X load into memory 00:28:10 Imagesize , UV scale 00:28:56 Reshaping, Point Mode 00:30:33 Unfolding Box, UV 00:33:32 Transform 00:36:17 Dog, Unwrap example 00:37:25 Seams, [edge, cut] 00:41:37 Main Course example 00:41:56 Billy Head, Max UV 00:44:54 Single UV exploration 00:45:56 UV Unwrap Head 00:49:10 Head Seams 00:57:41 UV Packing 01:01:33 Organizing UV Space 01:04:00 BodyPainting 3D 01:06:12 Create a texture, Mat 01:09:48 Start Painting, red X 01:11:00 Picking colors, eye dropper 01:11:40 Fill Bitmap, color 01:13:34 Layer, painting [brush] 01:16:49 Paint problem, edge 01:21:23 Brush collection 01:25:36 Texture result 01:25:12 Save Project, Textures 01:28:10 Q External paint work 01:28:37 Q Symmetry painting 01:30:54 Q Change UV after painting 01:31:33 Q Loading brushes, creating 01:32:28 Q Dealing with seams [paint] 01:34:58 Billy Face Redshift 3D 01:35:01 New Standard Material 01:35:30 Texture node, Layer 01:38:16 Replace mat, RS material 01:39:20 RS Lights, test render 01:40:38 Summarize Workflow 01:41:28 Eye texturing, New Mat. 01:44:40 Flat map Eye, adjustment 01:47:00 Adding Alpha, Opacity 01:57:50 Multi Materials, Stacking 01:49:07 Collar surfacing, Wool, Preview 01:53:59 Q Pupils, Projection, same mesh 01:55:24 Q Scratches and scares 01:59:01 Thank you wrapping up 02:00:35 See you next time! Register free: 🤍 Download project files and course outline: 🤍 Missed a session? Watch the recordings here: Hands-on with Maxon 🤍
I've been goofing around in C4D and Redshift for a whole day and a half, so why not make a video?? Download the ship file and follow along here: 🤍 Make your own ship in a bottle here (3 videos in the ship series): 🤍 Workstation Specs: 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 0:00 - GoZ Setup 1:00 - Convert Dynamic Subdivs 2:00 - Delete Lower Subdivs 3:49 - C4D Render Settings 4:30 - Redshift IPR 5:30 - Dome Light and HDR 7:05 - Material Manager 7:51 - Phong Tag Angle Smoothness 8:43 - Face Groups and Polygroups 9:08 - Vert Color and Polypaint 9:35 - Editor and Renderer Visibility 10:18 - Polypaint Render Visibility 12:00 - Vertex Attribute 13:48 - Floor Shadow Catcher 15:15 - Glass Material 15:55 - Cork Material 17:33 - Triplanar Node 18:48 - Connect Node Output Hotkey 19:25 - Constant Node for Scale 22:00 - Substance Wood SBSAR export 22:28 - Substance Grunge export 24:53 - Glass Grunge and Ramp node 28:00 - Substance Asset Manager Materials 30:55 - Triplanar Wood Setup 32:44 - Triplanar Wood Rotation 34:48 - Redshift Material Presets 36:27 - Redshift Camera 37:25 - Render Camera Set 38:13 - Depth of Field and Focus 41:58 - Backplates and Asset Browser 43:52 - Material AO Node 45:40 - AOV Manager and AO Pass 48:05 - Object ID creation 48:50 - Puzzle Matte Clown Pass 50:35 - Save Multilayer EXR
Character Creation Workflow with ZBrush, Cinema 4D & Redshift 2/6 Join Cinema 4D expert instructor Joe Herman for a comprehensive six-part webinar series that will show you how to use the world-class rigging tools in Cinema 4D. Rigging is a crucial skill to have in the field of computer animation, enabling you to animate fully articulated 3D characters, anthropomorphic forms, mechanical objects and more. This series will start with the fundamentals and progress to accomplished rigging concepts, including point weighting, constraints, FK, IK and pose morphs. It will also cover other important topics such C-Motion, C4D's powerful tool to generate cyclical motion, and the Pose Library, a critical tool for performing character animation. Get comfortable with rigging in just 6 weeks! These 2-hour sessions are designed for artists with little to no experience in rigging and will be run inside of Cinema 4D R25, with sample project files and assets. Attendees are invited to follow along with the techniques shown throughout the session, however they are also recorded and available to re-watch in your own time. Episode 2: In this part, you will learn how to retopologize your mesh in order to rig and animate it. To do this, you will export the character from ZBrush into Cinema 4D (GoZ), and then use the Cinema 4D's retopology tools to achieve proper edge flow and topology. 00:00:00 Welcome 00:00:46 About this series 00:04:05 Part 2 [hello] 00:06:23 Character Submissions 00:08:32 Summary Class 1 00:12:32 Maquette 00:16:07 Retopology 00:17:04 Edge Flow 00:19:27 DynaMesh [discussion] 00:21:19 ZRemesher[discussion] 00:22:21 Manual v ZRemesher 00:26:02 Q Mesh, PoseMorph 00:28:44 ZBrush Session 00:29:50 Mesh inspection 00:31:54 ZRemesher 00:34:15 Divide [SDiv] 00:43:36 Divide and Retopology 00:44:28 Q Detail v Mesh density 00:46:21 Q Short Cut Div Mesh 00:48:14 Q Clean Mod. Hard Surface 00:49:14 Q Partial DynaMesh 00:53:32 Cinema 4D Session 00:53:36 GoZ Go ZBrush 00:55:24 Position the character 00:57:32 Checking size 00:58:37 Polygon Pen Tool 01:01:11 Polygon Pen, Head 01:09:48 Room to play in C4D 01:15:13 The fine the the mesh… 01:17:48 Changing the mesh 01:21:38 Triangles v. Quads 01:29:25 Retopo. Eye-forehead 01:34:14 Mirror right to left 01:36:58 Middle line 01:39:32 Symmetry Object 01:40:13 Subdivision Surface 01:44:29 Editing SDS 01:46:53 Adjusting eye area 01:49:12 Next steps, body, arms 01:54:56 Wrapping up 01:58:08 Thank you and bye! Register free: 🤍 Download project files and course outline: 🤍
CG НОВОСТИ #9 В этом выпуске: - Динамика и Ткань в ZBrush 2021! - Нодовая системы (Ноды) в Cinema 4D! - Инди 3Ds Max и Maya! - UV Tiles в Substance! 0:00 - Подписывайся на дайджест ВК 0:17 - Project Neutron в Cinema 4D 1:22 - Sneak Peek ZBrush 2021 2:17 - NUKE 12.2 2:51 - Modo 14.1 3:22 - Substance Painter 2020.2 3:59 - Unity 2020.1 5:09 - Создание видеоигры на Unity Learn 5:25 - Интеграция Bolt в Unity 5:58 - 3ds Max Indie и Maya Indie 6:44 - Character Creator 3.3 7:23 - iClone v7.8 7:52 - Ошибки Blender 8:35 - Nvidia просит помощи 9:08 - Chaos Group, Foundry и Redshift добавляют ускорение NVIDIA RTX Источники: NUKE 12.2 - 🤍 Modo 14.1 - 🤍 Substance Painter 2020.2 - 🤍 Unity 2020.1 - 🤍 Стрим по созданию видеоигры - 🤍 Bolt в Unity - 🤍 Character Creator 3.3 - 🤍 iClone v7.8 - 🤍 Nvidia просит помощи - 🤍 Экспериментальные сборки Blender 2.90 Beta и 2.91 Alpha (для тех, кто хочет помочь в разработке или просто посмотреть новые фишки, учти, что версии нестабильны) - 🤍
#CGNews #Tutorial #CGновости 0:00 Вступление 0:30 Бета Версия TopoGun 3 1:00 FaceWare Studio 1:43 Insydium про Fan Star Wars 2:33 RizomUV 3:13 URender SSS 3:51 Шрифты от Adobe 4:36 SpeedTree Games 5:02 Red Giant VFX Suite 1,5 5:37 3D Coat New Version 6:18 SynthEyes 2004 Going Metal 6:55 Aximmetry Virtual Studio 7:30 Cinema 4D S22 Все фишки 8:12 Unreal Engine 5 8:43 МиниНовости Обучающие Видео Курсы: 🤍 👈🏻 Телеграмм чат с любыми вопросами: 🤍 Instagram по лайту: 🤍 Личная страница: 🤍 Источники: Звездные войны: последний бой - фан-фильм CGI: 🤍 Обновление RizomUV Spring 2020: 🤍 U-Render 2020.5.5 (превью): 🤍 1075 свежих шрифтов в подписке Adobe Creative Cloud: 🤍 Red Giant VFX Suite 1.5: 🤍 Aximmetry Virtual Studio для Unreal Engine: 🤍 Весенняя распродажа Unreal Engine Marketplace до 3 июня: 🤍 Конкурс 2020 Unreal Spring Jam начинается 4 июня: 🤍 Динамический плагин для неба, облаков и освещения для Unreal Engine 4: 🤍 Календарь ZBrush Masters c участием экспертов: 🤍
Nesta Live vou te mostrar como usar de forma pratica Cinema 4D e Zbrush para seus trabalhos em 3D Tópicos abordados: - GoZ - Semelhança entre ferramentas - Fluxo de trabalho - Basemesh - Uv - Tools - Meshes
#Unity #Cinema4D #RedShift 0:00 - Maxon Cinema 4D Motion Design Show 0:35 - Redshift 3.0.22 1:02 - Anima4 2:03 - ZBrush CoreMini 2:44 - Unity MARS 3:43 - Unity 2019 LTS 4:15 - Unity 2020.1 beta и Unity 2020.2 alpha 4:44 - NVIDIA CUDA 11 5:14 - NVIDIA Nsight Graphics 2020.3 5:50 - GTA 5 Online 6:16 - Character Creator 3.3 и бесплатные функции SkinGen 6:57 - Скидка 30% в ContentStore Reallusion 7:17 - SketchUp прекращает действие бессрочных лицензий 7:43 - Халявные модели от PIXEL LAB и Daz3d 8:09 - Blemish pro от PIXEL LAB 8:32 - Thea Substance Converter 8:57 - Обновление DaVinci Resolve 16.2.2 Обучающие Видео Курсы: 🤍 👈🏻 Телеграмм чат с любыми вопросами: 🤍 Instagram по лайту: 🤍 Личная страница: 🤍 Motion Design Show (ранее C4DLive) - 🤍 Redshift 3.0.22 - 🤍 Anima4 - 🤍 Функции и возможности CUDA 11 - 🤍 Скачать CUDA 11 - 🤍 Nsight Graphics 2020.3 - 🤍 SkinGen - 🤍 SketchUp - 🤍 Халявные модели от PIXEL LAB - 🤍 DaVinci Resolve 16.2 - 🤍
#RedShift #Cinema4D #3d КАК СОЗДАТЬ 3D ПЕРСОНАЖА С САМОГО НУЛЯ | Wrap | Reality Capture | After Effects | Cinema 4D | RedShift 🤍 - Донат с поддержкой!!!!!! 0:00 Привет, Друг! 1:29 Подготовка актера 4:13 Фотографирование актера 6:29 Reality Capture 13:52 Wrap 1:04:25 Zbrush 1:17:59 Cinema 4D 1:57:35 Волосы 2:07:00 Ресницы 2:10:13 Настройка шейдера волос 2:15:49 Макияж 2:18:02 Настройка рендера для волос Это было тяжело... Но... Представляю вашу вниманию полноценный обучающий ролик по созданию цифрового дублера с самого нуля до рендера! Рекомендую посмотреть все от самого начала и до конца. Ты узнаешь как сделать свою голову в 3D. Постарайся досмотреть и затем уже повторять. Вопросы можешь писать под роликом в YouTube! Поработаем в таких программах как: - Wrap - 🤍Capturing Reality - After Effects - ZBrush - Photoshop - Cinema 4D и RedShift Используем 🤍TexturingXYZ Wrap: 🤍 Reality Capture: 🤍
A Timelapse of my piece "Hope". Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 Cinema4D, Octane, ZBrush, Substance Painter, Adobe Photoshop
View the entire 11 part Spongebob Soft Body series here: 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 🤍 0:00 - Intro and GoZ 2:15 - Redshift Render Settings 3:30 - Dome Light 4:09 - Mesh Plane Shadow Catcher Redshift Tag 5:27 - Area light and Camera 6:00 - Selected object as Camera
Что такое UV развертка? Почему она так важна для создания игр, как разворачивать модель, фишки, принципы и многое другое расскажу в этом уроке. С использованием ZBrush и новую версию Cinema 4D S22 0:00 - Что такое UV развертка и для чего нужна? 2:01 - Автоматическая развертка в ZBrush 2:52 - Развертка в Cinema 4D S22 by Maxon(Теория) 6:01 - Создание UV развертки в Cinema 4D S22 (Практика) 7:39 - UV Unwrap 10:45 - Режимы View 11:14 - Создание материала Checkboard 14:58 - UV Packing виды и настройка 15:36 - Relax UV 17:01 - Выравнивание полигонов (Line Up UV) 18:13 - Сдвиг полигонов (Magnet) 19:04 - Совмещение полигонов (Projection) 19:41 - Настройки UV отображения 20:51 - Сшивание 21:48 - Особенности UV развертки 23:36 - Программы для UV 24:29 - Терминология #UV #UVmap #Tutorial Урок по построению модели: 🤍 Обучающие Видео Курсы: 🤍 👈🏻 Телеграмм чат с любыми вопросами: 🤍 Instagram по лайту: 🤍 Личная страница: 🤍
Animated Frog, Full Scene Breakdown! Chapter 1: Sketching out ideas, modeling & rigging. We will cover how to get started with an idea and then move on to the speed model of the frog. Next we will cover elements of the rig. Watch The Full Film "Shine" Here! 🤍 You can check out Theo's work at: Instagram: 🤍 You and Me Academy: 🤍y/ Instagram: 🤍 Twitter: 🤍 0:00 Intro 0:38 Sketching Out Ideas 2:11 ZBrush Speed Model 3:56 Rig Explanation 5:25 Breathing setup 9:39 Eyes Setup 12:41 Attaching frog to branch 33:26 Adding secondary animation 34:48 High Res Branch 36:00 Final Animation tweak
From Digital Tutors Creating Game Weapons in CINEMA 4D Part 1. Project Files: 🤍
Процесс создания персонажа Заранее отвечу на первые вопросы - На рендере неудачно поставлена карта нормалей и из-за этого глаза сильно отличаются в районе век. Цвет глаз выбран по тексту книги.
В Cinema 4D 2023 реализованы выдающиеся функции для всех пользователей Maxon. В этом релизе C4D 2023 представлены некоторые из наиболее востребованных нашими художниками функций - всесторонняя симметрия моделирования, управление объектами внутри программы и встроенная поддержка OCIO. Улучшены процессы рендеринга Redshift Render. Единая симуляция приобретает удобные для художников инструменты и поддержку симуляции мягких тел. Последнее обновление приложения Moves еще больше упрощает захват движений лица и тела. Разработчики объединили лучшие 3D технологии с интеграцией Maxon One в Redshift Render, Red Giant, ZBrush, Forger и Cinema 4D 2023. 👉 Получить больше видео и бесплатных материалов - подписаться 🖋: 🤍 00:00 - Введение 00:26 - Почему не будет версий R и S ? 01:08 - Инструмент Symmetry 02:45 - Soft Body 03:08 - Mix Animation 03:30 - Функция Липкости 03:38 - Поля в Vertex Map 04:12 - OpenColorIO (OCIO) 05:04 - Go Z 05:36 - Assets Browser 06:30 - Redshift Render 07:34 - Объемы VDB 07:59 - Наложение текстур(декали) 08:28 - Forger 09:09 - Moves by MAXON 09:30 - Ваше мнение в комментариях Видео от 🤍MaxonVFX Полный список новых функций - 🤍 👉 Telegram с 3D новостями : 🤍 👉 Telegram Канал Plugins - 🤍 👉 Телеграм канал Курсы CG - t.me/cgcours 👉 Cайт с бесплатными ресурсами для CG - 🤍 👉 Чат Телеграм 👉: 🤍 👉 Сначала видео выкладывается тут - Rutube : 🤍 Обзор Cinema 4D S26 - 🤍 Материал Redshift в Cinema 4D | Ноды Noise и Ramp - 🤍 ✅ Уроки Cinema 4D | Tutorials - 🤍 ✅ Уроки After Effects : 🤍 ✅ Компьютеры и Ноутбуки для 3D - 🤍 ✅ Плагины, Скрипты, настройки для Adobe After Effects 🤍 Мои аккаунты, подписывайтесь : 👉 Яндекс Дзен : 🤍 👉 Rutube : 🤍 👉 Telegram : 🤍 👉 Ютуб : 🤍 👉 ВКонтакте : 🤍 👉 Фейсбук : 🤍 👉 Инстаграм : 🤍 = #cinema4d#2023#redshiftrender
Какие программы для 3д моделирования и анимации существуют? Какой 3D софт выбрать и с чего начать? Курсы от команды Videosmile.ru - 🤍 🤍 - бесплатный мини-курс "Blender для начинающих" 🤍 - бесплатный мини-курс "Maya для начинающих" 🤍 - бесплатный мини-курс "Cinema 4D для новичков" 🤍 - бесплатный мини-курс "Zbrush для новичков" Думаешь какая же программа для 3d моделирования для новичков подойдет тебе больше? В данном видео мы расскажем о софте, в котором создается 3д графика и анимация. Ты узнаешь с чего все таки начать изучение 3д моделирования. Увидишь преимущества Синема 4д и Блендер, недостатки Майя, Гудини и Збраш. А также получишь информацию о том, в каких сферах используется 3д Макс! 00:00 - введение 01:23 - Maya 02:50 - 3ds Max 04:00 - Houdini 06:45 - Cinema 4d (c4d) 08:45 - Blender 11:50 - ZBrush 14:30 - итоги и советы Сайт: 🤍 Instagram: 🤍 Telegram: 🤍 ВК: 🤍 Facebook: 🤍 #blender #maya #cinema4d
Get ZBrush! More Details on the Current Version of ZBrush Here: 🤍 Training: 🤍 More From ZBrush by Maxon: Free Version! ZBrushCoreMini: 🤍 ZBrushCore Information (Mid-Tier ZBrush Version): 🤍 ZBrush 30 Day Trial: 🤍 ZBrush Store: 🤍 More Pro Artists, VODs, & More! ZBrushLIVE.com: 🤍 Free ZBrush Tutorials! ZClassroom: 🤍 Our Main Home Page, Pixologic.com: 🤍 ZBrush 2022 Now Available! Click Here for Details: 🤍 For ZBrush Price Options, Click Here: 🤍 Follow & Subscribe to us! Facebook: 🤍 Twitter: 🤍 Twitch: 🤍 Instagram: 🤍 #ZBrush2022 #ZBrushLIVE #ZBrush #Maxon #SMAARTIST zbrush,zbrush tutorial,zbrush beginner tutorial,zbrush 2019,zbrush 2020,pixologic,zbrush free,z brush,sculptris,pixologic,zbrush live,zbrush download,zbrush core,zbrush trial,zbrush brushes,3d modeling,digital sculpting,zbrush student,etsy,zbrush character modeling,zbrush character,zbrush sculpting,zbrush realistic face,3d printing software,3d modeling software,zbrushcoremini,zbrushcore mini,zbrush mini,figurine,zbrush 2022
Бесплатное 3Д моделирование на русском языке с помощью программы для 3D моделирования Cinema 4D.Основы 3Д моделирования в программе Cinema 4D вы узнаете в этом видео уроке.Начнем обучение с создания сцены из мультфильма используя метод Low Poly - низкие полигоны.Обучение 3D моделированию не из легких.Я постараюсь объяснить процесс создания сцены и моделей как можно доступно.Эти уроки по 3Д моделированию в программе Cinema 4D абсолютно бесплатные.С помощью этих приемов вы сможете создавать сцены для дизайна,анимации и мультфильмов. ✅ Создание моделей в Cinema 4D. Мини Завод.Часть 1 : 🤍 ✅ 3D моделирование.Как создать 3D модель в Cinema 4D.Часть 2 : 🤍 🔻Создание сцены плавучей рыбацкой лодки в Cinema 4D - 🤍 🔻Анимация | Cinema 4D | Движение поезда по рельсам - 🤍 🔻Как создать 3D модель самолета в Cinema 4D - 🤍 🔻Создание Low Poly сцены для мультфильма - 🤍 🔻Создание сцены Луна в Океане - 🤍 👉 Получить больше видео и бесплатных материалов - подписаться 🖋: 🤍 👉 ВКонтакте : 🤍 👉 Фейсбук : 🤍 👉 Инстаграм : 🤍 👉 Telegram : 🤍 💊 ПОДДЕРЖКА КАНАЛА : 🙏 QIWI : 🤍 🙏 Яндекс-Деньги : 410015846152743 🙏 СберБанк : 40817810638054612083 🙏 WebMoney : WMR - R276351831610 WMZ - Z393624265024 🙏 PayPal : paypal.me/stasfit = ➞ Риггинг персонажа в Cinema 4D : 🤍 ➞ Как сделать текстуру на телефоне : 🤍 ➞ Animation VENOM Effect : 🤍 ➞ C4D Moon in the Ocean : 🤍 ➞ Установка БЕСПЛАТНОГО плагина HOT4D в Cinema 4D : 🤍 ➞ Redshift Material - Animation Virus in Cinema 4D R20 : 🤍 ➞ Большой мощный взрыв в Cinema 4D : 🤍 ➞ Космическая сцена в Cinema 4D : 🤍 ➞ Redshift - Materials,Vertex Map for morphing : 🤍 ➞ Где скачать 3D модели БЕСПЛАТНО ? : 🤍 ➞ Создание 3D персонажа в программе Cinema 4D за 20 минут ! : 🤍 ➞ Топ 15 сайтов с бесплатными текстурами и материалами : 🤍 ➞ Создание и анимация 3D логотипа в Cinema 4d : 🤍 ➞ Эффект Кипения или GeoBoil Effect в Cinema 4D и Octane : 🤍 ➞ Имитация ткани в Cinema 4D : 🤍 ➞ Анимация превращения BMW в Танк : 🤍 ➞ Cinema 4D R21 Туториал | X-Particles и Cycles 4D : 🤍 = ➞ Больше уроков в плейлисте : 🤍 ➞ ПОДПИШИСЬ НА ЮТУБ КАНАЛ : 🤍 🎴 Digy Zem - Канал для дизайнеров и для тех,кто хочет поднять свои видео,ролики и фильмы на профессиональный уровень.Уроки и туториалы Cinema 4D,Adobe After Effects,Adobe Premiere Pro,Adobe Photoshop и в других похожих программах. На канале размещены видеоуроки по созданию анимации,анимации текста,анимация объектов,зD моделирование и многое другое,что можно создать в этих программах.Много полезной информации для начинающих дизайнеров и просто людей,которым нравится создавать красивые проекты в моушн дизайне. #3д#моделирование#обучение
Авторский курс: 🤍 Telegram 🤍 VK: 🤍 В этом видео вы узнаете как выделять полигоны в zBrush без применения zModeler. #урокиzbrush #урокиblender #урокиmaya #моделирование #modelling #game #майя #мая #учимzBrush #учимблендер #блендеруроки #zBrushуроки #урокимайя #урокимайя #учиммоделировать #какмоделить #zBrush #зибраш #интерфейс
Liquid Helix shape simulation in Cinema 4D using RealFlow and rendered using Octane Render.
В этом выпуске: - Обновление U-render для Cinema4D - Ornatrix V3 для Maya - Новые фишки в Corona Renderer 7 - Epic Games формирует безопасную среду для детей - RigNet создает автоматический риг 0:00 - Привет, друг! 0:10 - Обновление U-render 0:58 - Бесплатная бета-версия Cascadeur 2020.2b 2:01 - Ornatrix V3 для Maya 3:13 - ZBrush 2021.1.2 3:33 - Corona Renderer 7 для Cinema 4D и 3ds Max 4:05 - Smooth Boolean 2.0. для моделирования в 3ds Max 4:42 - Релиз Lumion 11 5:11 - Epic Games покупает SuperAwesome 5:58 - Clip Studio Paint для цифровой живописи 7:37 - Замена неба в Photoshop 8:04 - Polycam для 3D-сканирования 8:27 - Instant Terra 1.13 для генерации процедурного ландшафта 9:20 - Нейронка RigNet для создания анимационных ригов 10:12 - Следи за новостями в Telegram-канале Источники: U-render - 🤍 Cascadeur 2020.2b - 🤍 Ornatrix V3 для Maya -🤍 ZBrush 2021.1.2 - 🤍 Corona Renderer 7 - 🤍 Smooth Boolean 2.0 - 🤍 Lumion 11 - 🤍 Clip Studio Paint - 🤍 Polycam - 🤍 Instant Terra 1.13 - 🤍 RigNet - 🤍
Всем привет друзья, в этом ролике расскажу с чего начинали Maxon Computer. История 3D пакета Cinema 4D и рендера Redshift RT. Для чего они нужны. А еще кто такие ATARI ST и Amiga. Немного о компьютерной графике и видеомонтаже 80-х и 90-х годов. #Cinema4D #Redshift #CGI #maxon #jcenters 🤍MaxonVFX История Maxon и Cinema 4D R25 - 🤍 Журнал ST-Computer - 🤍 Впереди истории по Autodesk и Blender)
Урок для начинающих дизайнеров желающих попробовать свои силы в создании 3D персонажей. Константин Капустин, мультидисциплинарный дизайнер, учит создавать 3D модель в Cinema 4D. Курс Основы дизайна онлайн — 🤍 00:00 — Вступление 1:50 — Примеры персонажей 9:20 — Создаем своего персонажа в Cinema 4D 1:49:22 — Вопросы и ответы Компьютерная Школа Hillel 🤍 #design#дизайн #3D #Cinema4D
В этом выпуске: - Cinema 4D и Redshift на облачной платформе - Нейросеть для улучшения качества фото - Новые эффекты в 🤍Red Giant Universe 3.3 - Расширение возможностей GreyScaleGorilla Plus - Вход в Oculus через Facebook 0:00 - Привет, друг! 0:10 - Cinema 4D и Redshift на Conductor 0:31 - DFDNet для улучшения качества лиц на фото 1:56 - Бесплатный курс "Основы СG" 2:23 - Red Giant Universe 3.3 3:04 - RealityCapture 1.1 для фотограмметрии 3:48 - Новые возможности в Greyscalegorilla Plus 4:08 - Particle System в Nuke 12.1 4:35 - SynthVR, синтезатор виртуальной реальности 5:04 - Аккаунт Facebook для Oculus 8:22 - Gravity Sketch для моделирования VR 8:44 - ZBrush 2021.1 9:09 - Конференция Adobe MAX 9:30 - Дайджест VK каждый четверг #Nuke #ZBrush #Cinema4d Курс по шикарной 3D визуализации: 🤍 👈🏻 Телеграмм с контентом: 🤍 Телеграмм чат с любыми вопросами: 🤍 Источники: Бесплатный курс "Основы СG" - 🤍 Cinema 4D и Redshift на мультиоблачной платформе Conductor - 🤍 DFDNet для реставрации лиц - 🤍 Red Giant Universe - 🤍 RealityCapture 1.1 - 🤍 Greyscalegorilla Plus - 🤍 Particle System в Nuke 12.1 - 🤍 Синтезатор VR- 🤍 Аккаунт Facebook для Oculus - 🤍 Oculus для разработчиков - 🤍 Gravity Sketch для моделирования VR - 🤍 ZBrush 2021.1 - 🤍 Конференция Adobe MAX - 🤍
A quick look at a non-destructive way to bevel edges, polygons, and points in c4d.
Из этого видео ты узнаешь минимальный набор инструментов для быстрого старта в ZBrush. 😎Актуальные новости и продукты - 🤍 Поддержать канал донатом - 🤍 Инструкция по регистрации - 🤍 1. Курсы и продукты в записи - 🤍 2. Работы моих учеников - 🤍 3. Предложения для видео уроков писать сюда - 🤍 4. Статьи, новости, подарки тут - 🤍 5. Канал в Telegram - 🤍 6. Страница FaceBook - 🤍 7. Behance - 🤍 8. Artstation - 🤍 9. Instagram - 🤍kozhartist - 🤍 Подписывайся на канал, рассказываю секреты и фишки архитектурной визуализации. Уроки по Сorona Renderer, Unreal Engine 4, Substance Painter, Allegorithmic Substance Designer, Adobe Photoshop, Quixel Megascans, Blender #DenisKozhar #archviz #render #3d #zbrush
Урок по 3D моделированию бочки в Cinema 4D и наложение текстуры в Substance Painter. В первой части видео создадим 3D модель бочки и сделаем UV-развертку. Разберем как перенести модель в Substance Painter. Покажу процесс как накладывать текстуры на 3D модель и как их сохранить для дальнейшего использования в Cinema 4D. Присоединяйся к уроку, будет интересно ! 2 ЧАСТЬ "Рендер Redshift + Cinema 4D | Материалы Redshift и РЕНДЕР сцены" - 🤍 00:00 - Введение 00:32 - 3D моделирование бочки 04:56 - UV развертка 05:38 - Экспорт модели в Substance Painter 06:35 - Создание текстур 14:53 - Экспорт текстур для Cinema 4D 👉 Получить больше видео и бесплатных материалов - подписаться 🖋: 🤍 ✅ ИНТЕРЬЕР в Cinema 4D - 🤍 ✅ Создание сцены плавучей рыбацкой лодки в Cinema 4D - 🤍 ✅ Тропическая 3D сцена в Cinema 4D - 🤍 ✅ Cinema 4D 3D Анимация - 🤍 🔻Анимация | Cinema 4D | Движение поезда по рельсам - 🤍 🔻Как создать 3D модель самолета в Cinema 4D - 🤍 🔻Создание Low Poly сцены для мультфильма - 🤍 🔻Создание сцены Луна в Океане - 🤍 💻 УРОКИ Cinema 4D : ✔️Уроки Cinema 4D | Tutorials - 🤍 ✔️ Анимация Cinema 4D - 🤍 ✔️ Создание 3D МОДЕЛИ в Cinema 4D - 🤍 ✔️ Создание 3D ПЕРСОНАЖА в программе Cinema 4D - 🤍 ✔️ Плагины, Скрипты, Пресеты, настройки для Maxon Cinema 4D - 🤍 👦 Я в : = 👉 ВКонтакте : 🤍 👉 Facebook : 🤍 👉 Instagram : 🤍 👉 Telegram : 🤍 📌Ссылка на чат Телеграм 👉: 🤍 ➞ Больше уроков в плейлисте : 🤍 ➞ ПОДПИШИСЬ НА ЮТУБ КАНАЛ : 🤍 🎴 Digy Zem - Канал для дизайнеров и для тех, кто хочет поднять свои видео, ролики и фильмы на профессиональный уровень. Уроки и туториалы Cinema 4D,Adobe After Effects,Adobe Premiere Pro,Adobe Photoshop и в других похожих программах. На канале размещены видеоуроки по созданию анимации, анимации текста, анимация объектов,зD моделирование и многое другое, что можно создать в этих программах. Много полезной информации для начинающих дизайнеров и просто людей, которым нравится создавать красивые проекты в Motion Design. #Cinema4D#SubstancePainter#Текстуры
There is a difference between Houdini and Houdini Steam Edition setup in terms of Houdini path for GoZ plugin to work correctly. So I have made this video. Nice Day. 00:00 INTRO 00:05 SideFX Labs 00:32 Path to Houdini 02:38 Sending subtools to Houdini 03:08 Matchsize node in Houdini 03:38 GoZ export node 04:40 Clear cache files tip #houdini #zbrush #steam Thanks for watching. Karel Chytil
CG НОВОСТИ #12 В этом выпуске: - ZBrush 2021 и шикарная ткань - Post Effects в U-Render - Новый KitBash 4 версии - DSP Motion для создания шикарных звуков 0:00 - Привет, друг 0:10 - ZBrush 2021 0:52 - Пост - эффекты в 🤍U-render 1:15 - Cavalry 1.0 для создания Motiongraphics 1:40 - FaceBuilder 2.1 для Blender и Nuke 2:11 - GrowInfinite для процедурной генерации растущего дерева 2:46 - Новые инструменты в 3DCoat 3:09 - KitBash3D 4.0 3:46 - Бесплатный пак из 12 реалистичных камней 4:04 - Twinmotion 2020.2 от Epic Games 4:48 - DSP Motion для создания звуков DSP Motion 5:28 - NeRF для создания объемных изображений 6:16 - Новости каждый понедельник Курс по реалистичной графике RedShift Будущее это не сложно: 🤍 👈🏻 Телеграмм с контентом: 🤍 Телеграмм чат с любыми вопросами: 🤍 Источники: ZBrush 2021 - 🤍 Cavalry 1.0 для создания Motiongraphics - 🤍 FaceBuilder 2.1 для Blender и Nuke - 🤍 GrowInfinite - 🤍 KitBash3D бесплатный пак "Neo City" - 🤍 Бесплатный пак камней от Pixel lab - 🤍 Twinmotion 2020.2 - 🤍 DSP Motion для создания звуковых эффектов - 🤍 Google NeRF для создания объемных изображений - 🤍